Rosselló 184 àtic 1a
Barcelona (08008) Tel. 93 200 20 67
info@consultaveu.cat

otras actividades

Compartiendo y ampliando nuestros
conocimientos para seguir en vanguardia

otras actividades

Compartiendo y ampliando nuestros
conocimientos para seguir en vanguardia

En la situació excepcional que estem vivint a causa del COVID-19, oferim als nostres pacients la possibilitat de tenir accés als serveis d’otorinolaringologia i foniatria a través de videoconferència. D’aquesta manera podran interactuar amb el professional desitjat, i, en molts casos, obtenir ja un primer diagnòstic que els permeti iniciar immediatament el tractament pel problema que presentin. Alhora, els recordem que el servei de logopèdia segueix operatiu amb la realització de les sessions, també, per videoconferència.

PREGUNTES FREQÜENTS:

1. Què cal per a poder realitzar una consulta a distància?

Un ordinador amb càmera i micròfon (en general ja van integrats a tots els ordinadors), o qualsevol telèfon mòbil amb les mateixes prestacions, així com connexió a internet.
Per maximitzar la comoditat de la consulta, caldrà que vostè estigui en un espai amb el mínim de soroll possible.

2. La connexió durant la consulta, és privada?

Sí, és tan privada com una consulta presencial.
No s’enregistra ni es comparteix.

3. Com es concerta una visita a distància?

Pot trucar als telèfons 93 200 20 67 / 636 62 14 03 o enviar un correu electrònic a info@consultaveu.cat, indicant amb quin professional voldria concertar la visita.
Se li proposarà un horari d’acord amb la seva disponibilitat i se li donaran les indicacions pertinents.
En arribar el moment de la cita, contactarem amb vostè a través de la plataforma que a vostè li sigui més còmode ( Zoom, Jitsi, Skype, Hungouts…).

4. Cóm es realitza aquesta visita?

Es recollirà la història clínica, amb un interrogatori ampli i, en la mesura del possible, es recopilaran informacions que permetin arribar a un primer diagnòstic.
En el cas de que fossin necessàries proves exploratòries complementàries, se li donarien instruccions de cara a continuar la visita de forma presencial en un futur pròxim.
Si es considera adequada la prescripció de medicaments, se li enviaran per correu electrònic les receptes mèdiques perquè vostè els pugui obtenir a la farmàcia.

5. Quin és el preu i com s’abona la consulta realitzada?

Quan vostè contacti amb la secretaria, sigui per correu electrònic o per telèfon, se li indicarà el preu de la visita.
Aleshores se li demanarà que, prèviament a la seva cita, faci un ingrés per transferència en el compte corrent de Consulta Veu.
En el cas de que la necessiti, se li farà arribar la factura per correu electrònic.

Aquesta és una opció d’emergència donada la situació que estem vivint a causa del COVID-19. Però els recordem que estem adaptant les nostres instal·lacions i equipaments per tal de que, a partir del proper 11 de maig,també puguin venir i ser visitats de manera presencial a la nostra consulta,seguint estrictament totes les precaucions sanitàries que aconsellen les autoritats competents.